به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده ناجا با وی که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با قدردانی از مجاهدت‌ها و تلاش فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی، اظهارداشت: مردم، قدرشناس زحمات شما در حوزه تأمین نظم و امنیت و نیز ارائه خدمات شایسته به هموطنان در مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان ایران نسبت به کل جهان فرق دارند، گفت: در نظام ما مردم به مسئولان باور و اعتماد دارند اما در سایر کشورها اینگونه نیست، در مبحث کرونا کشورهای دیگر با وجود داشتن امکانات به عوارض این بیماری مبتلا شده و آسیب زیادی دیدند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، با اشاره به اینکه در کشور ما بحث ولایت مطرح است و مردم و مسئولان مطیع امر ولایت فقیه هستند، افزود: در ایران کار نیروی انتظامی صرفاً کار پلیسی مانند سایر کشورها نیست.

وی با تصریح اینکه در دنیا به موضوع حجاب و عفاف اهمیت نمی‌دهند، اما در ایران و بخصوص قم این موضوع از مطالبات اصلی مردم است، اضافه کرد: انتظار ما هماهنگ بودن مسئولان برای تحقق این امر بر اساس مبانی اسلامی بوده و این موضوع یکی از آسیب‌هایی است که دنیا را تهدید می‌کند.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه مردم در صحنه‌های مختلف در کنار مسئولان حضور داشتند، تصریح کرد: مردم با وجود تحمل سختی‌ها همراهی کردند تا تنشی ایجاد نشود که باید قدردان آنها بود.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با دو بال یعنی عزت و اقتدار و در عین حال محبت و مهربانی در اجرای مأموریت‌ها خوش درخشیده است، تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف مأموریتی باید قوی و مقتدر وارد شد اینکه در نیروهای مسلح، شخصی همچون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به این محبوبیت در دنیا رسید به دلیل این است که درد دین داشت و عزتش از خدا بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.