جواد محمدزاده روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در فصل اخیر رقابت‌های لیگ ووشو باشگاه‌های کشور که در رده‌های برتر و دسته اول برگزار شد، تیم‌های مردان و بانوان هیات ووشو استان قم نیز حضور داشتند و یکی از این دو تیم در آستانه کسب مقام قهرمانی قرار دارد.

وی ادامه داد: تیم بانوان هیات ووشو قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به میدان رفت و سهمیه لیگ برتر را حفظ کرد، اما تیم مردان قم در لیگ دسته اول مسابقات فصل ۹۹ – ۱۳۹۸ حاضر شد و با صعود به جمع چهار تیم برتر مرحله نهایی، اکنون دارای شانس صعود به لیگ برتر و کسب مقام قهرمانی است.

رییس هیات ووشو استان قم افزود: تیم هیات ووشو قم متشکل از استعدادها و نخبه‌های بومی در لیگ دسته اول عملکرد فوق‌العاده خوبی داشت و در صورت کسب تنها یک پیروزی مجوز صعود به لیگ برتر ووشو ایران را کسب می‌کند، اتفاقی که برای ووشو قم اهمیت زیادی دارد و انگیزه زیادی به قهرمانان آینده‌دار ما می‌دهد.

وی در ادامه به حضور ووشوکاران قم در اردوی تیم‌های ملی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ساندا و تالو اشاره و ابراز کرد: سه ووشوکار آقا و خانم در رده سنی بزرگسالان، دو ووشوکار در رده جوانان و دو ووشوکار نیز در رده سنی نوجوانان نماینده قم در اردوی تیم‌های ملی هستند.

محمدزاده اضافه کرد: پریسا حیدری در انتخابی تیم ملی ووشو بزرگسالان بانوان ایران با شکست حریفان خود مقتدرانه به مقام قهرمانی دست یافت و اردونشین شد، ضمن اینکه ریحانه سلمان‌پور در بخش ساندای رده سنی جوانان با ایستادن در جایگاه سوم و کسب نشان برنز به اردوی تیم ملی راه پیدا کرد.

وی افزود: مهدی اکبری‌مقدم که در مسابقات سال ۲۰۱۹ ووشو قهرمانی جوانان آسیا به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت به همراه امیر نجفی‌پور دارنده مدال نقره رقابت‌های جوانان جهان که در انتخابی تیم ملی صاحب نشان برنز شد، در بخش ساندا نماینده قم در اردوی تیم ملی بزرگسالان محسوب می‌شوند.

رییس هیات ووشو استان قم ادامه داد: مهدی هنرجی یکی از نخبه‌ها و چهره‌های آینده‌دار ووشو قم با کسب مدال برنز بخش ساندای جوانان ایران به اردوی تیم ملی راه یافته و در رده سنی نوجوانان بخش تالو نیز به ترتیب محمدمهدی سپهری با کسب نشان نقره و علیرضا محمدی با کسب مدال برنز در اردوی تیم ملی برای کسب سهمیه مسابقات برون‌مرزی تلاش می‌کنند. ر.ج/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.