چند هفته قبل بود که امتیاز تیم فوتبال دارایی گز در آستانه آغاز فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال کشور به دلیل کمبودهای مالی فروخته شد و حالا پس از این شوک سنگین، فوتبال‌دوستان بندرگز باید خود را آماده سقوط ملوان بندرگز از لیگ برتر فوتبال ساحلی کنند.

ملوان سالهاست که در سطح اول لیگ برتر ساحلی کشور حضور دارد و در موفق ترین فصل خود عنوان پنجمی لیگ برتر را هم کسب کرد اما امسال و به دلیل کمبودهای مالی در کنار ضعف فنی ناشی از تجربه اندک بازیکنان جوان، این تیم به قعر جدول رده بندی چسبید و هفته به هفته به در خروجی لیگ نزدیک تر شد.

ملوان در نتیجه ضعف شدید فنی این فصل، آنقدر باخت که شکست هایش دورقمی شد و دیگر در بندرگز هم حریف دشواری برای رقبا نبود.

چی کسی مقصر بود؟

ملوان در این فصل آن تیم همیشگی سال های قبل نبود و مدیران و مربیان تیم خواسته یا ناخواسته به دلیل موافقت با خروج بازیکنان طراز اول خود مانند علی درویش متولی، وحید قلی پور و حسن عبداللهی و بی توجهی به لزوم به خدمت گرفتن بازیکنان جایگزین، ناگزیر به استفاده از  بازیکنان جوان بومی و کم تجربه شدند.

در حالی که بیست هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران می‌گذرد و تنها دو هفته دیگر به پایان این رقابت‌ها باقی‌مانده، ماندن یا سقوط ملوانان به دسته پایین‌تر به معمای پیچیده تبدیل شده است.
عضو هیات مدیره ملوان بندرگز در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روی کاغذ و اتفاقات فوتبالی همچنان شانس بقا در لیگ برتر داریم و ناامید نیستیم.

مهدی تبیانیان گفت: امروز پنجشنبه در بوشهر مهمان تیم پارس جنوبی هستیم و هفته آینده در ورزشگاه ساحلی امام رضا (ع) بندرگز به مصاف تیم شهدای چلیچه می رویم.

وی بیان کرد: هرچند در بازی مقابل پارس جنوبی بازیکنان اصلی تیم مانند جلال تازیکی، میلاد درزی و سیدمحمد سادات مزنگی را به دلیل محرومیت همراه نداریم و از دیگر سو تیم پارس جنوبی نیز برای عقب نماندن از کورس قهرمانی نیاز مبرم به پیروزی دارد اما بازیکنان ما هم قسم شدند که با این برد در بوشهر و برتری در بازی آخر، سهمیه گلستان در لیگ برتر را حفظ کنند.

وی گفت: رقیب اصلی ما در این معمای مبهم، تیم شهید جهان نژادیان آبادان است که در دو دیدار باقی‌مانده خود به مصاف شاهین خزر رودسر و تیم موج سواران نوشهر می رود.

وی گفت: شکست نماینده آبادان در هر ۲ بازی و پیروزی ما در هر ۲ بازی می تواند مانع از سقوط ما به دسته پایین تر شود.

از دیگر سو و به نقل از کانال رسمی باشگاه موج سواران نوشهر، نماینده مازندران انصراف خود از ادامه رقابت را اعلان کرده است که در این صورت تعداد تیم های ته جدولی سقوط کننده به لیگ پایین تر به عدد یک می‌رسد و شانس ملوان برای باقی ماندن در لیگ برتر بیشتر می‌شود زیرا در صورت باخت در برابر تیم پارس جنوبی، تیم ملوان بندرگز می‌تواند با کسب یک برد سه امتیازی در خانه مقابل شهدای چلیچه در لیگ برتر ماندگار شود.

با این اوصاف امید اندک بندرگزی‌ها برای ماندن در لیگ برتر هم چنان سوسو می زند.

انصراف نماینده نوشهر از لیگ برتر، تحمل دو شکست احتمالی توسط شهید جهان نژادیان و از همه مهم‌تر کسب دو پیروزی دلچسب توسط ملوان در برابر پارس جنوبی و شهدای چلیچه از شانس‌های قابل تصور ملوان برای ماندن در سطح اول فوتبال ساحلی ایران است.

محمد صمدی، نجف سپانلو، میلاد درزی، یاسین کر، جلال تازیکی، عیسی کمال غریبی، سراج الدین قرنجیک، مرتضی جهان زاده، سعید صادقی، سید محمد سادات، محمد امین شهسوار، محمد سرحدی، علی صیدانلو، ابوالفضل خاری و رضا اسلامی، بازیکنان این فصل ملوان بندرگز هستند.

در لیگ برتر فوتبال ساحلی ۱۲ تیم شاهین خزر رودسر، شهریار ساری، شهدای چلیچه، مقاومت گلسا پوش یزد، دریانوردان بوشهر، جهان نژادیان آبادان، شهرداری سمنان، پارس جنوبی بوشهر، موج سواران ساحل بوشهر، شهرداری بندرعباس، ایفا اردکان یزد و ملوان بندرگز حضور دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.