مهدی فراهانی شامگاه جمعه افزود: ۲ آمبولانس اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شد و ۲ کودک را همراه با عملیات احیای قلبی - ریوی به بیمارستان انتقال دادند، اما تلاش پرسنل اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان در راستای احیای این ۲ کودک نتیجه‌ای نداشت و هر ۲ جان خود را از دست دادند.

بخش سلفچگان ۱۵هزار تن جمعیت دارد، این بخش به واسطه قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی ۱۷ استان کشور، وجود منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی سلفچگان و تردد ماهانه ۲ میلیون خودرو از اهمیت راهبردی بالایی برخوردار است.  

سلفچگان در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی قم یکی از بخش های پنج گانه استان قم است که دارای یک نقطه شهری و ۴۰ روستا است.

ضرورت تسریع در اصلاح نقاط حادثه خیز و مرگ بار محورهای مواصلاتی قم در هفته های اخیر بار دیگر مورد تاکید کارشناسان و فعالان رسانه ای قم قرار گرفته است. 

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: همچنین عصر امروز برخورد ۳ خودرو در بخش کهک در جاده پردیسان - ورجان، ۷ مجروح به جای گذاشت که ۳ آمبولانس اورژانس ۱۱۵ برای انتقال مجروحان به محل اعزام و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

بخش کهک در جنوب استان قم قرار دارد و فاصله آن تا قم ۳۰ کیلومتر است، این بخش دارای ۲ دهستان کَهَک و فُردو و ۱۸ روستا می‌باشد. این بخش بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، ۲۰ هزار و ۵۸۸ تن جمعیت ثابت دارد که این رقم در روزهای تعطیل به بیش از ۳۰ هزار تن می‌رسد.

استان قم دارای پنج بخش مرکزی، کهک، خلجستان، سلفچگان و جعفرآباد و پنج شهر قم، قنوات، کهک، دستجرد و جعفریه، ۱۰ دهستان و ۳۶۳ آبادی است./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.