احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس در نطق میان دستور خود اظهار داشت: ۳۵ روز دیگر چراغ مجلس دهم خاموش و چراغ مجلس یازدهم روشن خواهد شد. اینکه مجلس دهم چقدر موفق بوده باید قضاوت را به مردم واگذار کرد.
وی یادآورشد: آنچه که مسلم است تعداد بسیار اندکی از همکاران دوره دهم، در دوره یازدهم مورد اعتماد ملت ایران قرار گرفتند. اما هر آنچه بود تمام شد و باید در روز واپسین همه ما پاسخگو باشیم. اما همکاران دوره یازدهم باید توجه داشته باشند که مردم بر امیدی بر شما اعتماد کردند و به خصوص به تعدادی از جوانان انقلابی رای دادند که مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده است.  

نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد:‌ مردم از ما می‌خواهند در دوره جدید مجلس با روحیه انقلابی و جهادی، کارآمدی، وحدت، همدلی حل مشکلات اقتصادی و معشیتی و بیکاری، افزایش ارزش پولی مبارزه با فساد از طریق اصلاح قوانین فسادزا و تصویب قوانین ضدفساد و نظارت دقیق و محاسبه‌گرانه و دفاع از حقوق ملت و پاسخ‌گو کردن وزیران و مسئولین اجرایی وارد عمل شوند که امید است پس از شکل‌گیری مجلس یازدهم همکاران موارد مذکور را مورد توجه قرار دهند.

امیرآبادی فراهانی بیان داشت: البته باید عزیزان ما در مجلس یازدهم توجه داشته باشند افرادی هستند که نمی‌خواهند مجلس آینده موفق عمل کند و قطعا اینها با امکانات رسانه‌ای در داخل و از خارج از کشور درصدد ایجاد حاشیه و تفرقه خواهند بود که باید مراقبت داشت و مجلس یازدهم باید با تمام توان وارد عمل شده و مشکلات را مورد توجه قرار دهد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به جهش تولید اظهارداشت: باید برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری صحیح مالیاتی امور گمرکی، بیمه و بانکی به این سمت و سو سوق پیدا کرده و از تولیدکنندگان و کارآفرینان حمایت شود و در حد شعار نباشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر سیاستگذاری صحیح نباشد، اتفاقی که اخیرا درخصوص معدوم کردن جوجه‌ها به صورت زنده به وجود آمد، باز هم به وجود خواهد آمد و اما بدتر از آن اینکه معاون وزیر اعلام می‌کند که این اتفاق قبلا هم می‌افتاده و موضوع جدیدی نیست که امیدوارم وزارتخانه مربوطه نسبا به این موضوع پاسخگو باشد.

امیرآبادی فراهانی تصریح کرد: از اعتماد مجدد مردم استان قم به این جانب قدردانی می‌کنم و از خدواند خواستارم در این دوره هم من را شرمنده شهدا و امام شهیدان و ملت ایران به خصوص مردم شریف قم قرار ندهد.

وی  ادامه داد: حقوق کارگران و بازنشستگان و همسان‌سازی آنها موضوعی است که این روزها مورد بحث است از دولت انتظار داشتیم براساس نرخ تورم حقوق و مزایا را تعیین کرده و اعلام کند. لذا از وزیر رفاه و تعاون و کار و امور اجتماعی و رییس سازمان برنامه و بودجه می‌خواهیم هر چه سریع‌تر به این مشکل رسیدگی کند.

نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: امیدواریم در مجلس آینده با همدلی، وحدت نمایندگان استان قم در مجمع نمایندگان استان، مشکلات قم را بهتر از گذشته بتوانیم پیگیری کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.