سعید آمده روز شنبه درگفت وگو با ایرنا با بیان اینکه تمام باشگاه‌های ورزشی دولتی و خصوصی درقم تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد و در صورت تخلّف، باشگاه متخلّف توسط مراجع انتظامی و اماکن پلمپ خواهد شد، اضافه کرد: از مدیران تمام باشگاه‌های قم به واسطه رعایت دستورهای ابلاغی قدردانی می‌کنیم، ضمنا در صورت مشخص شدن زمان بازگشایی باشگاه‌ها توسط ستاد مقابله با کرونا، تنها باشگاه‌هایی امکان بازگشایی دارند که در سامانه سلامت ثبت‌نام کرده باشند.
وی اضافه کرد: با توجه به تخلف تعدادی انگشت‌شمار از باشگاه‌ها در روزهای پایانی سال قبل و تذکرهای داده شده به آنها، به این باشگاه‌ها و دیگر باشگاه‌های متخلّف اعلام شده درصورت عدم رعایت دستورهای ابلاغی، بعد از پلمپ باشگاه، امکان ابطال مجوز باشگاه متخلّف برای همیشه نیز وجود دارد.

وی اظهار داشت: تا این لحظه هیچ تاریخی برای بازگشایی باشگاه‌های بدن‌سازی و پرورش‌اندام تا پیش از زمان در نظر گرفته توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام نشده ، ضمن اینکه برگزاری هیچ رقابت‌ ورزشی تا پایان اردیبهشت امکان‌پذیر نیست.
تمام باشگاه‌داران باید اطلاعات خود را درسامانه خود اظهاری سلامت به نشانی salamat.gov.ir  تا ساعت ۲۴ روز جمعه پنجم اردیبهشت ماه ثبت‌ کنند.

قم دارای ۱۴۰ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام می‌باشد که ۲۰ هزار علاقه‌مند در این باشگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، «ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند. ر.ج/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.