"حسین رضایی" روز پنج‌شنبه با بیان اینکه این بیمارستان از سوی دانشگاه علوم پزشکی قم به عنوان بیمارستان معین برای پذیرش بیماران کرونایی انتخاب شده بود افزود: این بیمارستان ابتدا از تاریخ اول اسفند با یک بخش و از هشتم اسفند به بعد با تمام ظرفیت به پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا پرداخت.

وی ادامه داد: بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) سپاه قم توانست در ارائه خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم شریف و ولایتمدار استان قم سربلند بیرون بیاید و کارنامه موفقی از خدمت رسانی به مردم را در شرایط بحرانی ارائه کند.

مسئول بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) سپاه قم افزود: با توجه به کنترل بیماری و مصوبه ستاد بحران کرونا، بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) پس از درمان بیماران بستری کرونایی، بر اساس پرتوکل های وزارت بهداشت طی سه شبانه روز به رفع آلودگی و گندزدایی فضاهای درمانی و بخش‌های بستری خود اقدام نمود و در حال حاضر همانند ماه‌های قبل از بحران کرونا، پذیرای بیماران عزیز و مراجعین محترم است.

رضایی ادامه داد: همچنین تمام درمانگاه‌های تخصصی و تمام بخش‌های بستری (بجز زنان و زایمان) در خدمت مردم عزیز و خانواده محترم نیروهای مسلح و ایثارگران عزیز هستند.

به گزارش ایرنا، کیانوش جهانپور روز چهارشنبه (۲۰ فروردین) درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و جان باختگان ناشی از آن بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس گزارش بیش از ۹۰ آزمایشگاه در دانشگاههای علوم پزشکی کشور تعداد ۱۹۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور به طور قطعی شناسایی شد و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶۴ هزار و ۵۸۶ نفر رسید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و تعداد کل جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۹۹۳ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۲۹ هزار و ۸۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت اظهار کرد: ۳۹۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.