بر اساس این گزارش، این تعداد ماسک طی یک عملیات با همکاری سازمان اطلاعات سپاه و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم و سازمان صمت کشف و توقیف شد.

روز گذشته نیز فرمانده انتظامی استان قم اعلام کرد: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه مواد ضدعفونی‌کننده غیرمجاز در یک واحد صنفی، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

سردار عبدالرضا آقاخانی افزود: ماموران پس از بررسی صحت موضوع، ضمن هماهنگی با مقام قضایی استان، بلافاصله به محل مذکور اعزام شدند و در بازرسی صورت گرفته یک هزار و ۸۸۴ لیتر مواد ضدعفونی غیرمجاز کشف و متهم دستگیر شد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.