به گزارش روابط عمومی استانداری قم، "بهرام سرمست" روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان قم در سالن جلسات استانداری افزود: از شورای اسلامی شهر قم اصلا پذیرفتنی نیست که در این زمینه بگوید؛ وظیفه تخصصی و سازمانی دانشگاه علوم پزشکی است و من هیچ احساس مسئولیتی در این زمینه ندارم.

وی خاطرنشان کرد: تهیه این دستگاه برای موقعیت کنونی ما یک فرصت است.

وی ادامه داد: وقتی به این مساله رسیدیم که یک موضوع ضروری و حیاتی است، اولویت ما می‌شود؛ وقتی اولویت شد، همه باهم پای کار می‌آییم.

گزارش به جزییات بیشتری در این خصوص اشاره نکرد. 

به گزارش ایرنا، به گفته سید مجتبی سبحانی ثابت رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم؛ در شرایط عادی ۷۰۰ تُن زباله عمومی و ۵ تُن زباله عفونی در شهر قم جمع‌آوری می‌شد. 

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.