به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر یکشنبه در بازدید از مرکز کنترل و هماهنگی علمیاتی EOC جمعیت هلال احمر استان قم ضمن تقدیر از خدمات و کمک رسانی هلال احمر به مردم و بیماران، افزود: پس از شیوع کرونا جمعیت هلال احمر در کنار سایر نهادها وارد صحنه شده و بر اساس گزارش‌ها اقدامات بسیار خوبی از این جمعیت صورت گرفته که نیازمند تقدیر است.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه میان حوزه علمیه و جمعیت هلال احمر، افزود: امروز در حوزه علمیه، ستاد حوادث راه اندازی شده که در این ستاد نهادهای حوزوی فعالند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه شبکه روحانیت خود را در خدمت مردم می‌داند، تصریح کرد: حوزه کمک رسانی و خدمت رسانی به مردم را وظیفه و رسالت خود می‌داند.

وی با تأکید بر اینکه کرونا درس‌های بسیاری را به ما آموخت، افزود: امیدواریم از این درس‌ها بهترین بهره برداری را برای خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.

آیت الله اعرافی بیان کرد: روحانیون جهادی در برابر حوادث رسالت‌های بسیاری را بر عهده دارند و خدمت رسانی می‌کنند.

وی اظهار داشت: روحانیت در زمان نیاز به ارائه خدمات به کمک رسانی می‌پردازد و در جایی که نیاز به مشاوره است به صورت ویژه به این امر خواهد پرداخت.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ادامه داد: روحانیون باید در کنار فعالیت جهادی به تقویت و تشویق افراد برای خدمت رسانی و گره گشایی اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.