به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر روز شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز شنبه، ۱۶۶ تن در مراکز درمانی با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند که ۵۱ نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند.

وی با تاکید بر اهتمام مردم برای مشارکت در ثبت اطلاعات خود در سامانه سلامت اظهار داشت: همگان باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده تا شاهد متوقف کردن این ویروس باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، اظهار داشت: مراکز بیمارستانی و پایگاه‌های بهداشتی استان طبق برنامه و در راستای تکالیف محوله از سوی ستاد کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی قم آماده خدمت رسانی به بیماران و شهروندان در همه حوزه های بهداشتی و درمانی هستند و از مردم نیز انتظار است با رعایت مسائل بهداشتی و حضور در منازل، کادر بهداشت و درمان استان را همراهی کنند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۳۵۴۰۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۵۱۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.