سرهنگ احمد خدایاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به استان قم، افزود: تیمی از پلیس، راهداری، هلال احمر و ثبت احوال به صورت مشارکتی در حوزه راه‌ها که شامل پنج نقطه است و در حوزه شهر که شامل سه نقطه است حضور یافته و مانع از ورود خودروهای غیر بومی به شهر قم می‌شوند.

وی بیان کرد: تیم‌ها در مقابل پلیس راه جاده قدیم قم - کاشان، بعد از عوارضی آزادراه قم - کاشان در رمپ ورودی به میدان ۷۲ تن، از سمت جاده اراک به قم مقابل امام زاده جمال الدین ورودی بلوار امام رضا (ع)، قبل از شهر جعفریه و ورودی به میدان ۷۲ تن از سمت آزادراه قم - تهران مستقر هستند.

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در این نقاط برای اجازه ورود به خودروهای بومی باید پلاک خودرو ایران ۱۶ باشد و یا کد ملی باید برای قم باشد، یا بیمه نامه خودرو صادره از قم باشد و یا چنانچه شاغل در این استان هستند باید مدرکی شناسایی مبنی بر این امر داشته باشند.

وی در خصوص وضعیت خروجی‌های استان قم نیز افزود: با توجه به اینکه شهر قم شاهراه است به همین دلیل خروجی‌ها بسته نشده است اما به خودروهایی که قصد خروج دارند تذکر لازم داده می‌شود.

خدایاری بیان کرد: این طرح از بامداد روز گذشته آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه می‌یابد و احتمال تمدید آن نیز وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.