به گزارش چهارشنبه شب  پایگاه اطلاع‌رسانی این مرجع تقلید، در این پیام آمده‌است: ملت بزرگ ایران؛ در این ایام که، مردم ما در تلاش و تکاپوی تحویل سالی نو و تدارک دید و بازدیدها بودند، بلیه‌ای عالم‌گیر، آرامش همگان را سلب نمود؛ در این شرایط ویژه همه شما عزیزان را به توجه جدی به خطر این بیماری با حفظ خونسردی کامل جلب می‌نمایم.

این پیام حاکی است: از تلاش ایثارگرانه و مجدانه جامعه پزشکی و پرستاری و دیگر تلاشگران عرصه بهداشت و درمان و نیروهای جان‌برکف نظامی و انتظامی و همیاری‌های مردمی از صمیم قلب تشکر و قدردانی می‌کنم.

در این پیام ذکر شده است: از همه ملت عزیز تقاضا دارم نسبت به رعایت تمامی موارد درخواستی از سوی مسئولان بهداشت و درمان، از جمله ماندن در خانه و پرهیز از هرگونه سفر غیرضروری، دقت ویژه نمایند. از مسئولان محترم نیز می‌خواهم با تلاش‌های بی‌وقفه و اتخاذ روش‌های علمی، مردم کشور را (خاصه در استان‌های به‌شدت درگیر) یاری کنند.

در این پیام بیان شده‌است: مردم عزیز ما با توبه به درگاه الهی و طلب عفو و توسلات و دعاهای خود در آستانه سال نو به‌خصوص در شب جمعه آخر سال، امیدوار به لطف خداوند و عنایات امام زمان(عج) باشند؛ در پایان، با دعا و تضرع به درگاه ذات اقدس احدیت و توسل به ارواح طیبه حضرات معصومین(ع) دفع و رفع این بلیه را مسألت می‌نمایم.

به گزارش ایرنا، علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت عصر امروز (۲۸ اسفند) اعلام کرد: تاکنون ۱۷ هزار و ۳۶۱ تن در کشور به‌طور قطعی به‌ویروس کرونا مبتلا شده و یکهزار و ۱۳۵ تن به‌علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۵ هزار و ۷۱۰ تن نیز بهبود یافته‌اند.

به گفته قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ تن به ویروس کرونا مبتلا و آزمایش آنها مثبت اعلام شده است که با آمار امروز، تعداد افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده و ثابت شده است، در این استان ۱۰۷۴ تن هستند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.