دراین بیانیه که روز سه‌شنبه نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده‌است: هیات، مظهر عقلانیت و عشق ناب و بر مدار حفظ حرمت حریم اهل بیت(ع) استوار است؛ کدام بهانه می‌تواند توجیه کننده بی‌حرمتی به حریم حرم شود.
بیانیه حاکیست:‌ همه مؤمنان از شرایط پیش آمده قلبی مجروح دارند اما، خشم ولایی و انقلابی زمانی مقدس است که در مسیر حفظ و تحکیم اسلام و انقلاب و در تضاد با منافع طاغوت باشد و الا در نقشه دشمنی است که تا دیروز باز بودن درب حرم را تقابل علم و دین معرفی می کرد و امروز روایت گر خشم ولایی معدودی ساختار شکن شده است.
بیانیه ادامه یافته‌است: این اقدام ناشیانه و بی‌مبنا که توسط جاهلان ناآگاه صورت پذیرفت، محکوم بوده و از شئون و مرتبه هیئات و هیئتی و جامعه مؤمنان و شیفتگان آل الله بیرون است؛ از خداوند متعال میخواهیم در سایهٔ بارگاه ملکوتی اهلبیت علیهم السلام، این بلای منحوس را از جامعه ولایی ما برطرف کند.

روز گذشته گروهی از افراد به بهانه اعتراض به بسته شدن درهای حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به‌عنوان بخشی از اقدام‌های جلوگیری از افزایش شروع ویروس کرونا در قم، مقابل یکی از درهای حرم مطهر تجمع کردند و در اقدامی حرمت‌شکنانه بخشی از یکی از درها را شکسته و وارد حرم شدند.

 تعطیلی موقت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران روز گذشته در قالب یک بیانیه مشترک از سوی استاندار قم و تولیت‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران به‌منظور همراهی با روند مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا  اعلام شد.

براساس اعلام رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت ، تاکنون ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر درکشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۸۵۳ نفر براثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۹۹۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.