خبرنگار ایرنا کسب اطلاع کرد که محمدرضا قدیر که به دلیل مثبت بودن آزمایش ویروس کرونا در قرنطینگی خانگی در قم به سر می‌برد، امروز در دیدار با جمعی از اعضای هیات رییسه این دانشگاه، ضمن قدردانی از پیام‌های پرمهر مردم، از تلاش‌های پزشکان و پرستاران و کادر بیمارستانی قدردانی کرد.

وی قرنطینگی خانگی را بهترین روش درمان این بیماری و پیشگیری از همه‌گیری آن توصیف کرد و از مردم خواست تا در منازل مانده و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

کرونا در قم

تا ساعت ۷ صبح امروز دوشنبه ۱۲ اسفندماه، ۷۹۰ نفر در بیمارستان‌های کامکار، فرقانی، امام رضا(ع) و علی ابن ابیطالب(ع) و شهید بهشتی بستری و از روز گذشته تاکنون، ۱۱۶ نفر که به دلیل مشکلات تنفسی در بیمارستان‌ها بستری‌شده بودند، مرخص شدند.

بر اساس آخرین آمار، حدود ۲۰ نفر تاکنون به دلیل ابتلا به کرونا در قم فوت کرده‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.

«بیماری کرونا» از نظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین مردم جای برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.