محسن وزیری روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: سال ۱۳۹۸ برای کشتی قم از شروع تا پایان یک سال بسیار خوب و موفقیت‌آمیز بود، چراکه در نخستین روز سال با درخشش مهدی ابراهیمی شاهد کسب مقام قهرمانی و نشان طلای مسابقات کشتی فرنگی امیدهای آسیا بودیم و در ماه پایانی سال نیز همین کشتی‌گیر به مقام قهرمانی و طلای رقابت‌های بزرگ‌سالان آسیا رسید.

وی ادامه داد: همچنین در تابستان امسال علیرضا نجاتی دیگر فرنگی کار برجسته قم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگ‌سالان به رقابت‌های قهرمانی جهان در نور سلطان قزاقستان اعزام شد و با نشان دادن توانایی‌ها و شایستگی‌های خود ضمن ایستان روی سکوی سوم، نشان برنز و سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ را برای ورزش کشورمان رقم زد.

رییس هیات کشتی استان قم اظهار داشت: ما در سال جاری شاهد عضویت کشتی‌گیران رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگ‌سالان در ترکیب تیم‌های اعزامی به چندین رقابت بین‌المللی، آسیایی و جهانی بودیم و به امید خدا سال آینده نیز چهره‌های شاخص کشتی قم بار دیگر افتخارآفرین خواهند شد.

وی افزود: سال آینده میادین مهمی در انتظار تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف کشتی آزاد و فرنگی قرار دارد و مهم‌ترین آن بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ است که در شهر توکیو ژاپن برگزار می‌شود و خوشبختانه کشتی قم سهمیه آن را دارد.

وزیری سپس به دعوت سه کشتی‌گیر قم به اردوی تیم ملی اشاره و بیان کرد: با نظر محمد بنا سرمربی باتجربه تیم ملی کشتی فرنگی سه کشتی‌گیر قم به نام‌های علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن ۶۷ کیلوگرم و مهدی ابراهیمی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی جدید این تیم راه‌یافته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: جدیدترین افتخار و دستاورد برای کشتی قم، انتخاب روح‌الله میکائیلی یکی از سازنده‌ترین و بهترین مربیان حال حاضر کشتی فرنگی قم به‌عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران برای مسابقات آسیایی و جهانی سال آینده است. ر.ج/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.