علیرضا ساری سه‌شنبه‌شب در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: راگبی ازجمله رشته‌های موفق هیات انجمن‌های ورزشی استان قم به شمار می‌آید و در سال‌های فعالیت خود افتخارات زیادی را از مسابقات مختلف کشوری به ارمغان آورده، ضمن این‌که بارها سهمیه حضور در مسابقات برون‌مرزی را نصیب ورزش قم کرده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر رشته راگبی ورزشکاران توانمند و مستعدی دارد و باید به مربیان این رشته خدا قوت بگوییم که بادانش و تجربه ارزشمند خود استعدادها و نخبه‌های رده‌های سنی پایه را به‌خوبی آموزش می‌دهند و نتیجه این است که ما در سطح کشور یا قهرمان هستیم یا بین تیم‌های برتر جای داریم.

دبیر هیات انجمن‌های ورزشی استان قم در ادامه از سهمیه آسیایی این رشته برای راگبی قم خبر داد و افزود: برای حضور در مسابقات سید سه آسیا اردوی تیم ملی راگبی بزرگ‌سالان کشورمان تشکیل‌شده و از قم داوود یارجانعلی که یکی از چهره‌های باسابقه و عنوان‌دار این رشته است در تیم ملی حضور دارد.

وی افزود: مهیار عسگری سرمربی تیم ملی تعداد ۴۰ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرده و با توجه به این‌که یارجانعلی پیش‌ازاین نیز سابقه عضویت در تیم ملی و اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی را دارد، یکی از بازیکنان باتجربه و شاخص تیم ملی برای موفقیت در رقابت‌های آسیایی پیش‌رو محسوب می‌شود، مسابقاتی که روزهای پایانی فروردین‌ماه سال آینده به انجام می‌رسد.

رشته راگبی در کنار رشته‌های بیس‌بال، سافت‌بال، طناب‌کشی، فوتبال رومیز، فلوربال، سپک تاکرا، ورزش‌های هوایی، دراگون بت، کریکت و چند رشته دیگر ازجمله ورزش‌های زیرمجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی ایران و هیات‌های استانی این فدراسیون محسوب می‌شود و در قم سابقه فعالیت و کسب موفقیت متعددی دارد./ ر.ج

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.