به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی سید موسی شبیری زنجانی امروز سه‌شنبه در دیدار با اعضای شورای معاونین اداره کل راه و شهرسازی قم مسکن را یکی از اساسی‌ترین نیازهای افراد دانست و افزود: تأمین مسکن علاوه بر رضایت مردم، رضایت خداوند را نیز به همراه دارد.

وی با بیان اینکه ثمره زحمات دست‌اندرکاران در بخش مسکن هدر نمی‌رود، افزود: اگر در همه امور و اقدامات، قصد قربت و رضایت خداوند را مدنظر قرار دهید، موجب مرضی خداوند تبارک‌و تعالی و ائمه معصومین (ع) قرار خواهید گرفت.

تولید ۱۳ هزار واحد مسکونی در طرح جامع استان قم

مدیرکل راه و شهرسازی قم نیز در این دیدار بیان کرد: طرح اقدام ملی تأمین مسکن با هدف خانه‌دار کردن مردم و کنترل قیمت بازار طی ماه‌های گذشته آغاز شده است.

حسن صبوری گفت: در استان قم تعداد چهار هزار و ۴۰۰ نفر در این طرح ثبت‌نام کرده که تعداد ۲ هزار و ۱۵۵ نفر در مرحله تأیید اولیه پذیرفته‌شده‌اند.

وی اظهار داشت: طرح جامع استان قم در خصوص تأمین مسکن در حال اجراست.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: تولید ۱۳ هزار واحد مسکونی در طرح جامع استان قم سیاست‌گذاری شده که با توجه به محدودیت زمین برای ۱۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی انجام شده است.

وی بیان کرد: ایجاد ۲ هزار واحد مسکونی خوب و مثبت است که به تازگی عملیات اجرایی آن آغاز شده است و امیدواریم پس از دو سال این واحدها ساخته شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.