رسول منعم روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس مصوبه شورای تامین و شورای معاونان اداره کل ورزش و جوانان قم، همه اماکن ورزشی دولتی و بخش خصوصی و همچنین هرگونه همایش، گردهمایی و مسابقه ورزشی تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

وی با تاکید بر الزام همه اماکن و باشگاه‌های ورزشی نسبت به این مصوبه افزود: فعالیت این امکان به هر عنوانی درآن هفته ممنوع است و این ممنوعیت به همه باشگاه ها و مکان‌های ورزشی اطلاع رسانی شده‌است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم اظهار داشت: همشهریان قمی می‌توانند در صورت هرگونه تخلف در این زمینه گزارش‌های خود را به شماره ۳۲۹۳۷۰۳۹(۰۲۵) و یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۷۰۸۲۵ اطلاع دهند.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ۴۳ نفر و تعداد جان‌باختگان در ایران به ۸ نفر رسیده‌است که اکثر این مبتلایان قمی هستند. به منظور مقابله و پیشگیری از شیوه بیماری کرونا درقم، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم از روز پنجشنبه هفته گذشته تا روز دوشنبه هفته جاری تعطیل‌ شده‌است.

هم‌زمان با تاکید دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر ضرورت دوری مردم از اجتماعات و مراکز عمومی، دو تن از مراجع تقلید آیات جعفر سبحانی و ناصر مکارم شیرازی نیز در پیامی ویدئویی بر ضرورت توجه به توصیه‌های پزشکی ازجمله عدم حضور در اجتماعات و اماکن عمومی تاکید کرده‌اند.

همچنین فعالیت سینماهای قم و برنامه‌های هنری و سینمایی و همچنین دانشگاه‌های قم تا ۹ اسفند متوقف شده‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.