خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها - هیفاء پردل: امروز روز حماسه ملی و جشن ملی ایران اسلامی و ملت بزرگ ایران است که با حماسه حضور خود با گذشت ۴۱ سال از عمر انقلاب برگ زرین دیگری را رقم خواهند زد و مشتی گره خورده به یاوه گویی‌های دشمنان خود می‌زنند.

در نخستین ساعات انتخابات و در آغاز رسمی رأی گیری با بررسی میدانی خبرنگار مهر از چند شعبه اخذ رأی در سطح شهر قم از همان ساعات اولیه صفوف مختلف مردم برای اخذ رأی و حضور در سرنوشت خود دیده می‌شود.

مردم انقلابی قم با حضور در پای صندوق‌های رأی حامل پیام‌های مختلفی هستند از جمله اینکه فشار و تحریم اقتصادی و مشکلات آن باعث نشده آنها از نظام خود فاصله بگیرند و اینکه رأی آنها اهرمی برای تثبیت و امنیت کشور و نظام آنها است و حتی ویروس کرونا و ترس از آن مانع حضور نخواهد شد.

تا پای جان پای نظام هستیم

به شعبه اخذ رأی در یکی از خیابان‌های مرکز شهر می‌روم صف مردم طولانی است و نسل جدید و قدیم را می‌توان مشاهده کرد.

علی بیطرفان یک پیرمرد سالخورده‌ای است که با ویلچر همراه با یکی از نوه‌های خود که امسال رأی اولی است پای صندوق رأی حاضر شده است.

از او درباره دلیل حضورش در ساعت اولیه اخذ رأی می‌پرسم که می‌گوید: از دیشب مدارک خود را برای حضور در ساعات اولیه صبح پای صندوق‌های رأی آماده کردم؛ فرزندان من گفتند عصر برای رأی بروم ولی علاقه دارم همان ساعت اول صبح در سرنوشت خودم سهیم باشم.

بیطرفان بیان می‌کند: در ابتدا دشمنان با بوق‌های تبلیغاتی خود می‌خواستند حضور مردم را کمرنگ کنند حال هم اخبار به سمت ویروس کرونا هدایت شد.

این شهروند قمی می‌افزاید: ببینید بانوان قمی حتی کودکان خردسال خود را به شعب اخذ رأی آورده‌اند و هیچ ترسی از این ویروس ندارند این ویروس مانند ویروس‌های دیگر مانع حضور نخواهند شد.

نمایندگان مسئول رأی مردم هستند

یکی از بانوان قمی نیز می‌گوید: مشکلات وجود دارد مردم فشار اقتصادی را دارند تحمل می‌کنند ولی برای اقتدار نظام و انقلاب پای صندوق‌ها آمدند.

مریم علی زاده می‌افزاید: نمایندگانی که تا چند ساعت دیگر با همین رأی این صندوق‌ها به خانه ملت می‌روند باید خود را مسئول رأی مردم بدانند این رأی حق الناس است.

گفتنی است؛ برای حوزه انتخابی استان قم ۶۶۹ شعبه اخذ رأی درنظر گرفته شده و ۲۰ هزار نفر هم برای برگزاری انتخابات سالم همکاری دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.