خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال قم در حالی برگزار شد که خیابان‌های اطراف حرم کریمه اهل بیت (ع) از ساعات اولیه صبح و به رغم برودت هوا مملو از جمعیت بود.

با توجه به اینکه جوانان، نوجوانان و کودکانی اصلاً دوران قبل از انقلاب را لمس نکردند و با وجود سیاه نمایی دشمن بر این‌که نسل جدید از انقلاب جدا است ولی حضور چشمگیر این نوجوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده همراهی نسل جدید با آرمان‌های رهبری و انقلاب است.

محمد آشنا یکی از نوجوان قمی است که در راهپیمایی ۲۲ بهمن قم حضور یافته است، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر می‌گوید: درست است که در حوادث انقلاب اسلامی نبودیم ولی آرمان‌های انقلاب و امام هنوز وجود دارد و من نه تنها در جشن ۴۱ سالگی بلکه با توجه به اینکه رأی اولی هستم در انتخابات مجلس هم حضور خواهم یافت.

این نوجوان قمی در حالی که پوستر شهید سردار شهید سلیمانی در دست دارد، بیان می‌کند: حاج قاسم سلیمانی یک قهرمان ملی است هرچند در میان ما نیست راهش را ادامه می‌دهیم و هرکدام از ما نوجوانان، قاسم سلیمانی هستیم.

شگفتی خبرنگاران شبکه المیادین از حضور حماسی مردم

در نزدیکی خیابان آستانه شبکه لبنانی المیادین در حال پوشش زنده خبری از حضور مردم انقلابی قم است؛ وی در گزارش خود می‌گوید: «با توجه به برودت هوای بسیاری که در شهر قم وجود دارد جمعیت لحظه به لحظه در حال افزایش است، حضور زنان و مردان سالخورده با توجه به شرایط جوی در این راهپیمایی شگفت انگیز است و مردم با گذشت ۴۱ سال از عمر انقلاب هم چنان همراه انقلاب اسلامی هستند.

پاسخی به توطئه آمریکایی‌ها

در کنار پل نیروگاه حضور مردم به سمت میدان آستانه قم بیشتر می‌شود، مردم منطقه‌ای که در همه صحنه‌های اجتماعی و سیاسی شهر قم حضوری چشمگیر دارند.

حضور زوج جوانی به همراه کالسکه نوزادان دو قلوی آن‌ها من را به سمت آن‌ها هدایت می‌کند، می‌پرسم با این برودت هوا این نوزادان را به همراه دارید، که پدر این نوزادان می‌گوید: امروز جشن ۴۱ سالگی انقلاب ما است بله هوا سرد است شاید اگر موضوع دیگری بود آن‌ها را با خود به همراه نمی‌بردم ولی امروز آن‌ها به عنوان نسل جدید باید در این جشن سهیم باشند.

حجت الاسلام اکبری که طلبه جامعه المصطفی است بیان می‌کند: فشار اقتصادی و تحریم وجود دارد و مشکلات بسیار است، من در خانه اجاره‌ای هستم ولی همراه انقلاب هستیم زیرا آمریکا از این صحنه‌ها ترس دارد.

وی با بیان اینکه ما ملت بیداری داریم که در این ۴۱ سال همیشه صحنه‌های به یادماندنی خلق کردند، گفت: مسئولان هم باید به وظایف خود عمل کنند و از مردم فاصله نگیرند امروز پاسخ کوبنده‌ای به توطئه ترامپ و آمریکا دادیم پاسخ دیگر ما صحنه انتخابات است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1351403
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.