در این دیدار که شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد، هر دو تیم که به مرحله حذفی صعود کرده‌اند، برای ادامه مسیر راحت‌تر در بازی‌های پلی‌آف، نیاز مبرمی به پیروزی داشتند.

تیم بسکتبال شیمیدر قم که در بازی رفت با نتیجه ۷۲ بر ۶۶ میزبان خود را شکست داده بود، در این بازی حساس در سه کوارتر با نتیجه قاطع تیم آبادانی را شکست داده بود، اما تیم بسکتبال پالایش نفت در کوارتر چهارم بازگشت رویایی به بازی داشت و نتیجه را به سود خود به پایان رساند.

تیم قمی که در این دیدار در پایان کوارتر سوم رستم پور یکی از بازیکنان خوب خود را به دلیل مصدومیت ازدست‌داده بود، در کوارتر چهارم باوجود درخشش سلیمان پور دیگر بازیکن خود، نتوانست جلوی طوفان آبادانی ها را بگیرد و در وقت اضافه بازی را واگذار کرد.

تنها نکته مثبت برای تیم بسکتبال شیمیدر قم در این دیدار، اختلاف امتیاز کمتر در شکست از تیم بسکتبال آبادانی نسبت به برد بازی رفت است که در صورت تعداد شکست‌های برابر بین دو تیم، این اختلاف کمتر به داد تیم قمی خواهد رسید.

تیم بسکتبال شیمیدر قم که با این شکست در رده ششم قرار گرفته است، در بازی بعد خود میزبان تیم بسکتبال اکسون تهران، تیم رده هفتمی خواهد بود.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان نیز که با تعداد بازی بیشتر در صدر جدول رده‌بندی قرارگرفته است، در بازی آخر خود میزبان شهرداری گرگان خواهد بود که آن بازی هم به‌هیچ‌عنوان بازی آسانی برای تیم آبادانی نخواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.