محمدرضا اسلامی شامگاه پنجشنبه، پس از دیدار تیمش مقابل نیروی زمینی تهران در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم، در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: با شرایط فعلی، در مشهد کار سختی را داریم، اما در هر مسابقه تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا برنده از زمین خارج شویم.

وی در بخش دیگر سخنان خود، خاطرنشان کرد: نیروی زمینی، تیم بسیار خوبی است که دارای بازیکنان جوانی می‌باشد که در تیم‌های ملی بوده‌ و میدان‌های ملی، آسیایی و جهانی را تجربه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بازی خوب و قابل قبولی بود، ادامه داد: نیروی زمینی، تیمی جنگنده‌ با کادر فنی خیلی خوبی است و جناب آقای ایزدپناه سرمربی این تیم، از مربیان باتجربه بسکتبال ایران می‌باشد.  

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدُر قم، با بیان اینکه در این بازی نیز چند بازیکن مصدوم و محروم داشتیم، خاطرنشان کرد: از ابتدا تلاش کردیم تا با همت و کوشش بازیکنانمان، این مسابقه را مدیریت کنیم.  

شیمیدر که این فصل یکی از مدعیان می‌باشد است از ابتدای فصل با مشکلات و مصدومیت‌های بسیاری روبه‌رو شده است.   

تیم بسکتبال شیمیدُر قم در بیست‌ویکم هفته لیگ برتر بسکتبال ایران در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید سردار جعفر حیدریان قم در مقابل تیم نیروی زمینی تهران با حساب ۸۶ بر ۷۲ به پیروزی دست یافت.

شیمیدر قم با ۱۹ بازی، ۱۴ برد و ۵ باخت؛ ۳۳ امتیاز و نیروی زمینی تهران با ۲۱ بازی، ۲ برد و ۱۹ باخت؛ ۲۳ امتیاز تاکنون کسب کرده‌اند و شیمیدر ۲ مسابقه عقب‌افتاده با تیم‌های صنعت مس کرمان و شهرداری بندرعباس (استان هرمزگان) دارد.  /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.