به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در جریان بازدید از معاونت امور زائران استانداری  در نشست با مدیران و کارکنان این معاونت طی سخنانی با اشاره به جایگاه قم در مرکز کشور و زائرپذیری این استان، خدمت در قم را توفیق الهی دانست و اظهار کرد: اهمیت ایجاد معاونت زائران برای ارائه  خدمات در تمامی ایام سال بسیار ویژه است.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف مذهبی در ایام سال افزود: مستندسازی فعالیت‌های معاونت امور زائران در این برنامه‌ها در راستای انتقال تجربیات این معاونت امری ضروری است.

استاندار قم برگزاری کارگروه ملی زیارت درقم را نیز مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: بایستی برای استفاده از ظرفیتها و تجربیات مثبت سایر استانهای زائرپذیر از هم اکنون برنامه ریزی شود.

سرمست گفت: در رابطه با استفاده از ظرفیت اوقاف درتوسعه خدمات رسانی به زائران، همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و نیز توسعه گردشگری در صورتی که برنامه ریزی عملیاتی صورت بگیرد استقبال می‌کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: جانشین پروری و استفاده ازظرفیت نیروهای جوان، متعهد و متخصص در استانداری و دستگاه های اجرایی نیز جزء سیاست های مدیریت استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.