سوهان محمد سیما در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم به مصاف شهروند ساری رفت و با توجه به اینکه هر ۲ تیم به مرحله پلی‌آف راه یافته بودند، در این مسابقه به بازیکنان جوان‌تر و ذخیره خود فرصت حضور در میدان را داده بودند.

قم در نیمه نخست برابر حریف مازندرانی خو به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت و هر ۲ گل تیم قم را محمدعلی فیاضی در دقیقه‌های ۳ و ۱۰ به ثمر رساند و گل‌های شهروند را نیز در دقایق ۸ و ۹ پژمان بهادی‌وند و ابوالفضل افضلی به‌ثمر رساندند.

در نیمه دوم ابتدا در دقیقه ۲۱ علیرضا وفایی برای قم گل زد، اما پس از آن در دقیقه ۲۲ سروش احمدنیا با زدن گل سوم تیم شهروند، بازی را به تساوی کشاند؛ در ادامه فیاضی «هتریک» کرد و با زدن سومین گل خود در این مسابقه قم را با ۴ گل جلو انداخت.

در ادامه در دقیقه ۲۳ هاشم فرج‌زاده گل پنجم سوهان محمد سیما را به ثمر رساند و گل چهارم شهروند ساری را نیز در این دیدار علی اسعدی وارد دروازه حریف کرد و این مسابقه با حساب ۵ بر ۴ به سود قم پایان یافت.

حدود ۱۰۰۰ تن تماشاگر این دیدار بودند و احمد غنی‌زاده نماینده ویژه فدراسیون فوتبال، حسین نوری نماینده فدراسیون فوتبال و ابراهیم مسیبی ناظر داوری در این مسابقه بودند و رضا وثوقی، مهدی عظیم و هادی فراهانی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. 

در تیم سرخ‌پوش سوهان محمد سیما؛ امیرحسین زینلی، سید حسین رضوی، محمدمعین میرزا حسینی، سعید قلندری، امیرحسین اربابی فتاح، شهاب بشری‌ دوست، محمدعلی فیاضی، علیرضا وفایی، سعید قاسمی، محمدحسین کوهستانی، مجتبی نعمتی و هاشم فرج‌زاده قرار داشتند و سید وحید غیاثی سرمربی و علی مسعودی مدیر تیم قم بودند.

در فهرست تیم سپیدپوش شهروند ساری استان مازندران نیز؛ علی‌اکبر حسین‌پور، امیرحسین بانگی، علی اسعدی، سروش احمدنیا، پژمان بهادی‌وند، رضا قنبری، امیرحسین قربان‌زاده، ابوالفضل افضلی، بهنام فعال، امیرحسین اسماعیلی، محمد زارعی و رضا بابایی قرار داشتند و رضا لک سرمربی و سعید خیراندیش مدیر این تیم بودند. 

سوهان محمد سیما با ۲۶ بازی؛ با ۱۱ برد، ۵ مساوی و ۱۰ باخت و ۷۷ گل زده و ۶۷ گل خورده و ۳۸ امتیاز در رده هفتم و شهروند ساری نیز با ۲۶ بازی؛ ۱۳ برد و ۶ تساوی و ۷ باخت و ۸۷ گل زده و ۷۳ گل خورده و ۴۵ امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند و هر ۲ تیم مذکور به همراه تیم‌های حفاری اهواز، ستارگان ورامین، سن‌ایچ ساوه، مس سونگون ورزقان، گیتی‌پسند اصفهان و فرش‌آرای به مرحله پلی‌آف راه یافتند.   

دور رفت مرحله پلی‌آف از ۲۶ دی‌ماه جاری شروع می شود و ساعت ۱۷ سوهان محمد سیمای قم در مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم میزبان گیتی‌پسند اصفهان و همچنین در این روز شهروند ساری مهمان تیم ستارگان ورامین استان تهران است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.