سید وحید غیاثی شامگاه دوشنبه پس از دیدار تیمش با تیم مس سونگون ورزقان از سری رقابت‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال ایران در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تاکید بر اینکه از لحاظ بازیکن تحت فشار هستیم؛ افزود: در این مسابقه از امیرحسین زینلی که ۱۶ سال دارد و عضو تیم ملی جوانان است، به ناچار و به خاطر نداشتن بازیکن استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه در تمام مسابقه‌ها همه تلاش خود را برای کسب پیروزی انجام می‌دهیم، ادامه داد: در این دیدار ۳ بازیکن مصدوم و ۲ بازیکن محروم داشتیم. 

وی با اشاره به حضور چندین بازیکن تیم ملی و باتجربه در تیم مس گفت: به طور طبیعی این تیم از لحاظ داشتن بازیکن و سایر امکانات از تیم ما بالاتر است، اما این امر موجب نمی‌شود که بگوییم که باید به اینگونه تیم‌ها به‌راحتی ببازیم.

غیاثی گفت: در نیمه دوم که نیمه مربیان است؛ توانستیم تیم حریف را ۳ بر ۲ شکست دهیم، در مقابل تیم‌های سن‌ایچ ساوه و فرش‌آرای مشهد نیز در نیمه دوم به برد دست یافته بودیم.

وی افزود: به عبارت دیگر، در نیمه دوم که می‌توانستیم تیم حریف را ارزیابی کنیم، به نحو احسن این کار را انجام دادیم و سه بازی که اینجانب مربی بوده‌ام، هر سه مسابقه را در نیمه دوم برده‌ایم، ولی بازهم این دلیل نمی‌شود که نتیجه را واگذار کنیم.

وی با تقدیر از تماشاگران قمی که در مسابقه‌های خانگی یاور تیم سوهان محمد سیما هستند، گفت: تماشاگران یک سرمایه واقعی برای ورزش محسوب می شوند و در این مسابقه نیز از حمایت هواداران برخوردار بودیم.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: بازیکنان ما به هیچ عنوان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند.     

سوهان محمد سیمای قم برابر تیم مس سونگون ورزقان در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم ۵ بر ۳ شکست خورد.    

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.