رسول منعم روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا بیان کرد: همچنین برای استفاده از ظرفیت‌های بومی استان یک تیم دسته یکی نیز درفصل بعدی لیگ های کشور پیش بینی شده تا دریک بازده زمانی تعیین شده به لیگ برتر بسکتبال کشور راه پیدا کند.
وی با اشاره به رویکرد ورزش و جوانان قم دراستفاده از ظرفیت بخش خصوصی درتوسعه ورزش استان بیان کرد: حمایت و از استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه ورزش قهرمانی از سیاست‌های مهم اداره کل ورزش و جوانان قم است.
منعم تاکید کرد: انتقال تیم بسکتبال لیگ برتری شیمیدر به قم به عنوان یکی از تیم های مورد حمایت بخش خصوصی به استان در همین راستا صورت گرفته است.
مدیرکل ورزش و جوانان قم خاطرنشان کرد: در روند انتقال و حمایت از این تیم لیگ برتری تمام جوانب امر سنجیده شده و هیچ گونه تبعاتی در انتقال آن به وجود نخواهد آمد.
وی اضافه کرد: درسال‌های گذشته به دلیل عدم اقدامات کارشناسی شده، انتقال برخی از تیم‌های تهرانی به شهرستان با تبعاتی همراه بوده که این مسائل درانتقال تیم بسکتبال شیمیدور سنجیده شده‌است.
منعم خاطرنشان کرد: برای حمایت از تیم لیگ برتری شیمیدر بخش خصوصی ورود پیدا کرده‌است، حضور این تیم به نام قم دستاوردهای مثبتی در راستای توسعه و کشف استعدادهای این رشته ورزشی در استان برجا خواهد گذاشت.
مدیرکل ورزش و جوانان قم بیان داشت: حضور این تیم لیگ برتری درقم می‌تواند درایجاد انگیزه و غرور دربین جوانان و نوجوانان استان موثر باشد.
وی اضافه کرد: تیم شیمیدر ترکیبی از تیم الف و ب جمهوری اسلامی است و بهترین بازیکنان کشور دراین تیم بازی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.