رسول منعم روز یکشنبه در مجمع هیات دوچرخه‌سواری قم بیان کرد: فضای برخی از بوستان و پارک‌های شهری باید برای استفاده بانوان و دوچرخه‌سواری اختصاص پیدا کند.

وی عنوان کرد: سهم بانوان استان در برنامه‌ریزی‌های ورزشی باید به‌درستی دیده شود.

وی بیان کرد: توسعه و تقویت رشته ورزشی دوچرخه‌سواری در سطح شهرهای تابعه و روستاهای استان با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده تقویت می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری مجمع‌های ورزشی استان باید بر محور پاسخگویی مسئولان و شفافیت عملکرد سوق پیدا کند.

منعم گفت: تقویت و حمایت از رشته کورس و کوهستان در استان باید دنبال و طرح جامع دوچرخه‌سواری استان هر چه زودتر نهایی و عملیاتی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان قم ابراز کرد: شهرداری قم برای توسعه رشته دوچرخه‌سواری در بخش همگانی فضاهای قابل‌توجهی را در سطح بوستان‌ها و پارک‌های شهری پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به مزایای توسعه رشته همگانی دوچرخه‌سواری ابراز کرد: حفظ محیط‌زیست، جلوگیری از اتلاف انرژی و سوخت، افزایش آمادگی جسمانی و توسعه ورزش‌های همگانی از مزیت‌های این رشته ورزشی است.

منعم خاطرنشان کرد: بخش قهرمانی در رشته دوچرخه‌سواری در استان قم باید تقویت شود، در سال‌های اخیر قهرمان‌های ملی و بین‌المللی قابل‌توجهی از این استان به تیم‌های ملی معرفی‌شده‌اند.

وی گفت: برای استعدادیابی این رشته ورزشی باید از ظرفیت پایگاه‌های مساجد، آموزش‌وپرورش، برگزاری همایش‌های همگانی و باشگاه‌های تخصصی دوچرخه‌سواری استفاده شود.

وی تصریح کرد: برای توسعه این رشته ورزشی باید فضا و زمین‌های تمرین اختصاص پیدا کند، با رایزنی با شهرداری قم در فضاهای در دست توسعه شهری قم، مکان‌هایی برای ایجاد زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری پیش‌بینی خواهد شد.

منعم بیان کرد: از ظرفیت بخش خصوصی هم برای توسعه زیرساخت‌های این رشته ورزشی باید استفاده شو د.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.