معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم دراین آیین اظهار داشت: سالانه در قم ۱۹ مناسبت مختلف مدیریت می‌شود که موضوع پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی یکی از جدی ترین آن می باشد.

وی بیان داشت: برای پذیرایی و اسکان زائران اربعین ازمدتها قبل از آغاز این راهپیمایی و گردهمایی بزرگ، جلسه های ستاد هماهنگی به ریاست استاندار و با حضور شخصیتهایی مختلف کشوری و استانی بویژه آیات علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و سید هاشم حسینی بوشهری دبیر شورای عالی مدیریت حوزه های علمیه برگزار و تصمیم های خوبی گرفته شد.

معاون استاندار قم با اشاره به برپایی ۹۸ موکب توسط قم در مسیر حرکت زائران درشهرهای نجف، کربلا، کاظمین و سامرا خاطرنشان کرد: فارغ از استان‌های مرزی مانند خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان، استاندار قم تنها استاندار استان غیر مرزی بود که به صورت ویژه از سوی وزیر کشور تقدیر شد. 

وی تعداد زائران ایرانی و خارجی اسکان یافته در قم را حدود ۲۵۰ هزار تن ذکر کرد و یادآور شد: در حوزه امداد و نجات دستگاه‌هایی مانند دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر بهترین خدمات را به زائران ارائه دادند و کمترین مشکل را داشتیم.

در این آیین بیش از ۲۰ تن از موکب داران و اعضای ستاد اربعین قم با اهدا لوح سپاس از سوی استاندار قم تجلیل شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.