به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری قم، محمدرضا گروسی درنشست با مدیرکل بنیاد شهید قم، کاهش آسیب‌های اجتماعی را در دستور کار مسئولان استان دانست و افزود: استاندارقم ضمن تذکر به مسئولان، بر لزوم رسیدگی امور خاص ایثارگران تاکید نموده است.

وی بابیان اینکه خودسوزی‌های اخیر دلایل مختلفی داشته است، گفت: باید این دلایل به‌صورت موردی عارضه‌یابی تا از وقوع مجدد آن‌ها جلوگیری شود.

گروسی بیان داشت: انتظار این است که بنیاد شهید و امور ایثارگران قم درمورد افرادی که دچار مشکلات حاد هستند خدمات ویژه ارائه دهد تا از رخ دادن مجدد چنین اتفاق‌هایی جلوگیری شود.

مشاور امور ایثارگران استاندار قم همچنین بابیان اینکه برخی بهره‌برداری‌های رسانه‌ای ،دشمن شادکن می‌باشد، گفت: اصحاب انقلاب و نظام از چنین اتفاق‌هایی خوشحال نمی‌شوند و آن را دستاویز تسویه‌حساب‌های سیاسی قرار نمی‌دهند.

گروسی تصریح کرد: اگر استاندار قم به این نتیجه برسد که تعلل و کوتاهی از سوی هر یک از مسئولان اداره‌ها به‌خصوص در رابطه با خانواده معظم شهدا صورت گرفته باشد نسبت به برخورد قاطع و قانونی با فرد خاطی درنگ نخواهد کرد.

وی در پایان بابیان تأکیدات استاندارقم‌ بر ارتباط شایسته با رسانه‌های دلسوز و متعهد به انقلاب و نظام، بر تنویر افکار عمومی در رابطه با خودسوزی‌های اخیر تاکید کرد و افزود: اطلاع‌رسانی در این زمینه باید با جدیت پیگیری شود.

طی چندماه گذشته چهار مورد خودسوزی اتفاق افتاده‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.