حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان، روز پنجشنبه همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج)در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح قم در مسجد مقدس جمکران، با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی سربازان امام زمان(عج) هستند، افزود:باید عهد و پیمان خود را با امام زمان(عج) و نائب ایشان در چنین روزی تجدید و به وظایف خود در دوران غیبت عمل کرد.

وی اظهار داشت: در دعای عهد و زیارت جامعه بر حرکت در مسیر ولایت و محبت امام زمان(عج) تاکید شده و در این مسیر وحدت میان شیعیان و همه آزادی خواهان عالم باید مورد تاکید همه دلدادگان آرمان‌های حضرت مهدی(عج) باشد.

وی با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) به ساحت امام زمان(عج) افزود: آغاز امامت ولی عصر(عج) را به نائب ایشان، حضرت آیت الله خامنه ای و همه معتقدان به منجی عالم بشریت تبریک می‌گوییم.

آیین تجدید بیعت با امام زمان(عج) امروز  با حضور سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، معاون سیاسی استاندار، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان، نیروهای نظامی با شعار« ۶ هزار تن به نیت ۶ هزار شهید قم» به مناسبت نهم ربیع الاول، سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج) در مسجد مقدس جمکران، برگزار شد.

نهم ربیع الاول امسال یکهزار و صد و هشتاد و یکمین سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.