به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله نوری همدانی، در این پیام آمده است: ارتحال عالم خدمتگزار و روحانی پرتلاش حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای قاضی‌زاده اراکی موجب تاسف و تاثر گردید.

آیت‌الله نوری همدانی در این پیام اضافه کرده است: این عالم بزرگوار عمر بابرکت خود را صرف تربیت طلاب و ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) نمود و باتربیت طلاب فاضل آثار ارزنده‌ای از خود به‌جای نهاد.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب فقدان این روحانی باتقوا و اثرگذار و انقلابی را به اهالی ولایتمدار اراک، حوزه‌های علمیه و شاگردان و خانواده مکرم خصوصا آقازاده فاضل ایشان که از مدرسین محترم حوزه مبارکه قم می‌باشد، تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن مرحوم مسالت می‌نمایم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ علی‌اصغر قاضی‌زاده شاگرد مرحوم آیت‌الله بروجردی، امام خمینی (ره) و آیت‌الله اراکی، مدیر حوزه علمیه حاج محمد ابراهیم اراک هفتم آبان‌ماه جاری در سن هشتادوهشت‌سالگی دار فانی را وداع گفت.

حجت‌الاسلام قاضی‌زاده از چهره‌های روحانی فعال در مبارزات دوران پهلوی در قم و اراک بود. وی متولد سال ۱۳۱۰ در قم بود که در سال ۱۳۵۴ به اراک هجرت کرد و ضمن اقامت در اراک، فعالیت‌های انقلابی را دنبال می‌کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.