مدیرپایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله مکارم شیرازی عصر پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: روز گذشته آیت الله علوی گرگانی و امروز آیت الله شبیری زنجانی با حضور در بیت آیت الله مکارم شیرازی با وی دیدار و گفت وگو کردند.
حجت الاسلام والمسلمین وحید علیان نژاد ایرنا افزود: بعد از مرخص شدن آیت الله مکارم شیرازی از بیمارستان، بیش از ۴۰ نفر از اساتید برجسته و سطوح عالی حوزه نیز با این مرجع تقلید دیدار کردند.
آیت الله جعفر سبحانی از دیگر مراجع تقلید نیز در زمان بستری بودن آیت الله مکارم شیرازی در بیمارستانی در تهران ، از وی عیادت کرد.
وی با اشاره به آخرین وضعیت حال آیت الله مکارم شیرازی بعد از ترخیص از بیمارستان گفت: وضعیت ایشان خوب است و جلسات استفتاء و دیدارها نیز طبق روال در حال انجام است و مشکلی خاصی ندارند.
آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید روز ۲۲ مهرماه سال جاری در یکی از بیمارستانهای تهران بستری و ۲۶ مهرماه نیز مرخص شدند.
رهبر معظم انقلاب، سران سه قوه، معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، وزیر اطلاعات، وزیر بهداشت، حجت‌الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز، حجت‌الاسلام ذوالنور نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و شمار دیگری از شخصیت‌ها و مقامات کشوری در مدت بستری بودن این مرجع تقلید با حضور در بیمارستان از آیت‌الله مکارم شیرازی عیادت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.