مهرداد غضنفری روز دوشنبه درجلسه کارگروه تنظیم بازار قم  درسالن جلسات استانداری بیان کرد: قم همچنین در حوزه تورم نقطه به نقطه همچنان دومین استان مطلوب کشور است.
وی در ادامه با اشاره برپایی نمایشگاه پاییزه بیان کرد: آسیب شناسی برپایی این نمایشگاه برای افزایش استقبال مردم از آن در سالهای آینده باید صورت گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: نمایشگاه های مصوب استانی باید دقیقا بر مبنای تقویم نمایشگاهی قم برپا شده و تخفیفات لازم نیز در آن مبذول گردد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع گوشت مرغ هم اشاره کرد و گفت: برای اینکه تولیدکنندگان مرغ استان در نوسانات اقتصادی با مشکل تولید روبه رو نشوند باید در یک نگاه کلی اجازه صادرات به آنها داده شود.
غضنفری خاطرنشان کرد: پشتیبانی امور دام استان در استفاده انبار اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اعلام نیاز کرده و در ادامه در اختیار داشتن این انبار توسط این شرکت ضرورت دارد.
وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: کشتارگاه جاهد قم نیز باید تا دهه فجر امسال بهره برداری رسیده و وضعیت مدیریت آن نیز تا یک ماه آینده تعیین تکلیف شود.
وی در پایان بیان کرد: جلسات تنظیم بازار باید هر دو هفته در میان برگزار شود و روند اجرای مصوبات استانی مورد توجه قرار گیرد.
در جلسه ستاد تنظیم بازار، آخرین نوسانات ۵۸ قلم کالای اساسی و روند جذب وتوزیع اقلام مصرفی مورد بررسی قرار گرفت.

۷۴۰۳/  ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.