مرتضی عزتی روز شنبه درگفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه سال گذشته ۲۰ هزار دانش آموز در ۱۹۸ مدرسه روزانه از سرویس مدارس استفاده کرده اند، اظهار داشت: روزانه ۵ هزار سرویس، وظیفه جا به جایی دانش آموزان را به عهده داشتند که بخش زیادی از فعالیت این سازمان را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به راه اندازی نرم افزار سپند برای ساماندهی سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: تمام اولیای دانش آموزان، رانندگان، شرکت های طرف قرار داد و آموزش و پرورش باید به این سامانه متصل و در آن ثبت نام کنند.

عزتی با تاکید بر ضرورت ثبت نام اولیای دانش آموزان در این سامانه، افزود: این کار امکان نظارت بر تردد سرویس های مدارس، دریافت پیامک رسیدن سرویس و همچنین مسیرهای تردد سرویس مدارس امکان پذیراست.

وی با بیان اینکه افزایش نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش یافته است، گفت: این رقم پایه برای مسیرهای زیر سه کیلومتر است و این هزینه در مسیرهای سه تا ۷ کیلومتر ۱۰ درصد و بالای هفت کیلومتر به ازای هر کیلومتر بیشتر، بر این مبلغی افزوده می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، گفت: تعداد راننده خانم برای سرویس مدارس دختران کم است ولی از رانندگان خانم دارای گوهینامه پایه سه برای جذب و استفاده در سرویس مدارس دختران استقبال میکنیم.

وی تاکید کرد: تمام اقدام های لازم برای ارائه مطلوب خدمت به دانش آموزان توسط سرویس مدارس صورت گرفته است و در این زمینه با استفاده از تجربیات سال گذشته، تمام تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

جمعیت دانش‌آموزی این استان در سال گذشته ۲۵۵ هزار نفر بوده که امسال به بیش از ۲۶۷ نفر افزایش‌یافته است.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.