به گزارش روز جمعه مرکز خبر حوزه، وی در این دیدار ضمن تشکر از اقدام‌های انجام‌شده و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیش‌بینی تدوین این سند مهم و آینده‌نگر انقلاب اسلامی و تشکر از توجه شورای عالی به اسلامیت الگو در مراحل تدوین، بر تداوم این توجه تاکید کرد.

وی ادامه داد: در مقام عمل به مبانی اصلی الگو توجه و در تدوین برای نحوه اجرای آن جدیت داشته باشید.

آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید نیز در دیدار اعضای شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ضمن آمادگی برای طرح موضوع در دروس حوزه، برای عملیاتی شدن و اجرای الگو به نکاتی اشاره و مقرر شد با تشکیل کارگروهی از فضلای حوزه در دفتر ایشان، نظرها و پیشنهادها برای تکمیل الگو به شورای عالی ارائه شود.

در این دیدارها گزارشی از مراحل مختلف تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ارائه و اظهار شد که این سند حاصل کار هزاران تن از دانشگاهیان و حوزویان و مسئولان راهبردی است که در قالب کنفرانس‌ها و نشست‌های علمی و دریافت هزاران مقاله در طول هشت سال فعالیت منجر به تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت شده است؛ اما باوجود این‌همه تلاش، هنوز نیازمند بررسی و پی گیری و کسب نظر اندیشمندان برای تکمیل است.

همچنین از آیات عظام درخواست شد تا با طرح موضوع فقه پیشرفت، فقه فرهنگ و فقه سبک زندگی در دروس خارج، زمینه طرح بیشتر مباحث پیشرفت در حوزه را فراهم آورند.

۱۱۷۵ /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.