حسن عباسی روز پنجشنبه در مجمع سالانه هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان افزود: آمار بیمه شدگان این رشته در سال ۱۳۹۶ نیز، ۸۷۲ تن بود که از این تعداد ۱۷۵ تن از بانوان بودند.

وی خاطرنشان کرد: رتبه هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در سال ۱۳۹۶ در کشور شانزدهم بود که در سال گذشته به رتبه نهم ارتقا پیدا کرد.

وی درباره عملکردهای دیگر این هیات در سال گذشته اضافه کرد: کسب سه نشان طلا، سه نشان نقره و چهار نشان برنز در مسابقات کشوری توسط انجمن توتایما از جمله فعالیت های این هیات است.

عباسی برگزاری مسابقه های قرآنی، محفل اُنس با قرآن، جشن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مسابقات قهرمانی استان (جام شعبانیه)، کارگاه روانشناسی ورزش، دوره مربیگری و داوری و همایش پیاده روی، میزبانی مسابقات کشوری «کونگ فو گرات سان» و تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان را از دیگر فعالیت های این هیات در سال قبل برشمرد. 

وی برگزاری مسابقه های قرآنی، محفل انس با قرآن کریم، مسابقات قهرمانی استان، کارگاه های آموزشی مانند حقوق ورزشی، طرح استعدادیابی رده های سنی نونهال و نوجوان و همایش ورزش نشاط سلامتی و اعزام به مسابقات کشوری و المپیاد استعدادهای برتر را برخی از فعالیت های این هیات در امسال دانست.

سید مجتبی ستارزاده خزانه دار هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان نیز دراین مجمع ، گزارشی از عملکرد مالی این هیات ارائه داد و گفت: سال گذشته این هیات از اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون به ترتیب مبلغ ۸۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و ۱۰۰ میلیون ریال دریافت کرد و هفت میلیون و ۴۰۰ هزار ریال درآمدهای متفرقه هیات بود.

وی افزود: مجموع هزینه های هیات در سال گذشته که شامل مواردی همچون هزینه اعزام تیم ها به مسابقه های کشوری و المپیاد استعدادهای برتر، کمک به تیم های حاضر در لیگ، میزبانی مسابقه ها و هزینه های سالن پوریای ولی می شود، ۹۷۵ میلیون و ۸۰ هزار ریال است.   

در این جلسه؛ عملکرد و گزارش مالی هیات کونگ‌فو و ورزش‌های رزمی استان قم در سال گذشته و کلیات تقویم این هیات در سال جاری، پس از ارائه گزارش توسط رئیس و خزانه دار هیات مذکور، از سوی اعضای این مجمع مورد تایید قرار گرفت و نیز تعدادی از اعضای مجمع به بیان دیدگاه‌ها، نظرها و پیشنهادهای خود پرداختند.

۷۴۰۶/ ۶۱۳۳/   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.