به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری آستان حضرت معصومه، آیت‌الله سید محمد سعیدی روز گذشته در دیدار معاون سیاسی امنیتی استانداری قم اظهار داشت: به طور طبیعی انسان نمی‌تواند در ذات خود گرایش و تمایلی به شخص، جناح و جریانی نداشته باشد چراکه انسان‌ها بر اساس آگاهی‌ها، اطلاع‌ها و علاقه‌های خود به سمت جریان و نقطه‌ای جذب می‌شوند که این امری طبیعی است اما زمانی که فرد به دنبال فعالیت در اجتماع و خدمت به مردم است باید از نگاه‌های حزبی و جناحی در امان باشد.

وی بیان داشت: در راستای خدمت به مردم نمی‌توانیم سفره حزبی باز کنیم بلکه باید با حفظ سلایق شخصی خود فضای مناسبی را فراهم سازیم که همه مردم بتوانند از ظرفیت‌ها و خدمات بهره‌مند شوند.

امام جمعه موقت قم با بیان اینکه تاکنون در هیچ حزب و گروهی عضو نشده‌ام، تصریح کرد: بنده از ابتدای زندگی خود با نظام و انقلاب بودم اما در هیچ زمانی در گروه خاصی عضو نشدم.

وی یادآور شد: برخی از گروه‌ها از مسئولان انتظاراتی دارند که مسئولان باید در جواب دادن به این انتظارات بر اساس خط عدالت عمل کنند، اگر فردی در استان قم تند و جناحی عمل کند عملکرد او در این استان مورد قبول قرار نمی‌گیرد.

۷۴۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.