سید جواد هاشمی روز چهارشنبه در دومین همایش پیام آوران عاشورا در مجتمع فرهنگی امام (ره) قم اظهار داشت: زنان جامعه امروز در سنگرهای مختلف اجتماعی و سیاسی و همچنین موضوع اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، نقش و وظیفه خطیر و تعیین کننده ای را بر عهده دارند.

وی بیان داشت: بانوان و زنان جامعه یک ید واحده هستند، و فقط باید در یک راه و منش حرکت کنند و آن زینبی می باشد.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه هر زن مسلمان تداوم راه حضرت زینب است، افزود: مهمترین پیام قیام و نهضت عاشورا حفظ ارزش ها از جمله عفاف و حجاب است و باید در جامعه پیاده شود.

مدیرکل بنیاد شهید قم یادآور شد: اگر به وصیت نامه شهدای هشت سال جنگ تحمیلی مروری داشته باشیم، نکته ای که بیشترین تاکید بر آن شده حجاب و عفاف است، و این مساله مربوط به دوره و زمان خاصی نمی باشد.

هاشمی لباس و مدهای فرنگی را از خطر عظیمی که جامعه را تهدید می کند، دانست و گفت: بانوان بسیجی در نوک پیکان مقابله با ناتو و شبیخون فرهنگی طراحی شده از سوی دشمن هستند.

در این همایش که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و همچنین حوزه امور بانوان استانداری و چند دستگاه و نهاد دیگر فرهنگی ترتیب یافته بود، ۱۴ تن از خواهران شهدای شاخص قم که در پاسداست خون برادران شهید خود نقش عمده ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رساندن پیام شهدا به جامعه ایفا نمودند، تجلیل شدند.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.