به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در دیدار امیدعلی پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، بابیان اینکه در شرایط فعلی باید حامی تولیدکنندگان باشیم خاطرنشان کرد: اصل دریافت مالیات امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است؛ اما باید مشوق‌هایی برای تولیدکنندگان در این زمینه در نظر گرفته شود.

وی حمایت از تولید را یکی از اولویت‌های اساسی دولت دانست و افزود: در استان قم نیز مسئولان دولتی با حضور در واحدهای تولیدی، از نزدیک در جریان مشکلات فعالان اقتصادی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: در چارچوب مصوبات کارگروه تسهیل و رونق تولید استان، تعامل و هماهنگی اداره کل امور مالیاتی با فعالان حوزه تولید نقشی اساسی در پیشبرد اهداف کلان دولت دارد.

 سرمست در ادامه سخنان خود فرهنگ‌سازی برای پرداخت مالیات را امری ضروری در راستای توسعه کشور دانست.

استاندار قم بابیان اینکه مهم‌ترین منبع درآمد کشور طی دهه‌های گذشته صادرات نفت بوده است افزود: دولت همواره تلاش کرده است تا به درآمدهای نفتی متکی نباشد و مهم‌ترین جایگزین در این راستا نیز دریافت مالیات از مردم می‌باشد.

وی همچنین تحریم‌های اخیر آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را موردتوجه قرار داد و افزود: این تحریم‌ها باوجود تهدیدها و هزینه‌هایی که به کشور تحمیل کرده، فرصت خودکفایی و عدم وابستگی به فروش نفت را در پیش روی مسئولان قرار داده است.

۱۱۷۵ /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.