به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم، این مراسم آزادی از محل اجرای نیت واقفان و به همت این اداره کل، در ندامتگاه لنگرود استان قم ترتیب یافت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم در این آیین، با اشاره به اهمیت وقف در جامعه اسلامی گفت: کاری که آدمی از سر اخلاص انجام دهد، ثواب فراوان و اجر بسیار دارد و خداوند متعال در روز قیامت و در جهان آخرت، بهره فراوانی به خیران و نیکوکاران می ‌رساند که میزان آن برای ما معلوم نیست.
حجت ‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری، با تاکید بر تلاش گسترده سازمان اوقاف و ادارات کل آن در استان ‌های مختلف برای توسعه وقف و اجرای امینانه نیت واقفان افزود: در زمینه طرح ‌های قرآنی هم برنامه‌ های متنوعی تدارک دیده شده است، چراکه موقوفات فراوانی در همین راستا وجود دارند.
مدیرکل اداره زندان ‌های قم در این مراسم گفت: سال گذشته و از محل درآمد موقوفات، 20 تن از زندانیان استان آزاد شدند، ولی امسال با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، شاهد آزادی 40 تن از زندانیان هستیم.
حجت ‌الاسلام والمسلمین سید علی تهامی ادامه داد: امیدوار هستیم این افراد به هیچ وجه دوباره گرفتار زندان و حبس نشوند و شاهد آزادی تعداد بیشتری از زندانیان هم از محل درآمد موقوفات باشیم.
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.