به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قم،‌ محمدصادق پیشوایی در سومین جلسه کارگروه پدافند غیرعامل افزود: وجود برق اضطراری در اماکن عمومی، پرجمعیت و اداره های دولتی به منظور جلوگیری از قطع برق در مواقع بحرانی ضروری است.

وی با تاکید بر لزوم بر توجه همه دستگاه های اجرایی استان به رعایت اوص پدافند غیرعامل، اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی در راستای مباحث پدافند غیرعامل نقاط ضعف و قوت خود را باید شناسایی کنند.

وی با اشاره به ضرورت شناسایی و جمع آوری نقاط ضعف و قوت دستگاه های اجرایی استان در حوزه پدافند غیرعامل،‌ادامه داد: دستگاه های اجرایی  موظف به بررسی شناسایی مشکلات دستگاه خود در حوزه پدافند غیرعامل و ارائه گزارش به دبیرخانه پدافندغیرعامل قم هستند.

وی بازدید مستمر از اماکن عمومی و پرچمعیت را از جمله الزامات مقررات ملی ساختمان دانست و ادامه داد: بازدید از اماکن عمومی و پرجمعیت مانند حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در دست پیگیری است.

پیشوایی با اشاره به نامگذاری پنجم تا یازدهم آبان ماه به عنوان هفته پدافند غیرعامل خاطر نشان ساخت: برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان، تقدیر از فعالان این حوزه، نمایشگاه عکس و فیلم، برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه فرزندان کارکنان و برگزاری مانور از جمله برنامه های این هفته در قم است.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.