مرتضی بابایی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ بیان کرد: هیات امنای کانون کارآفرینی استان با حضور ۱۲ تن تشکیل خواهد شد که استاندار یا نماینده وی،‌ مدیرکل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی،‌ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری،‌ رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت و رئیس سازمان جهاد کشاورزی و یک‌تن از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان ازجمله اعضای دولتی آن هستند.

وی افزود:‌ همچنین ۶ تن از کارآفرینان برتر استان از همه بخش‌های اقتصادی شامل صنعت و معدن،‌ کشاورزی و خدمات، ازجمله نمایندگان بخش خصوصی هستند که در هیات امنای این کانون حضور دارند.

وی ادامه داد: وظایف هیات امنا و اعضای کانون کارآفرینی استان به‌صورت مجزا مشخص‌شده و پس از تشکیل دوره جدید کانون،‌ نشست‌های تخصصی آن با حضور اعضا برگزار می‌شود.

بابایی با اشاره به این‌که به نمایندگی از استاندار در هیات امنای کانون کارآفرینی استان حضور خواهد داشت، گفت:‌ تاکنون سه دوره کانون کارآفرینی در قم تشکیل‌شده و در دوره جدید به دنبال ایجاد کانونی قوی و کارآمد با استفاده از هیات امنایی متخصص و متعهد در استان هستیم.

وی بیان کرد: قم سرمایه اجتماعی قابل قبولی به‌خصوص در حوزه کارآفرینی دارد که باید از این ظرفیت برای حل مسائل اقتصادی استان در شرایط خاص تحریم و جنگ اقتصادی دشمن استفاده کرد.

وی ادامه داد: کار و تلاش در آموزه‌های اسلامی بسیار موردتوجه بوده است و بزرگان نظام نیز بارها در خصوص ضرورت توجه به مقوله کارآفرینی تأکید کردند،‌ در همین رابطه امید است کانون کارآفرینی استان قم به‌عنوان الگوی کشوری،‌ اقدامات گسترده‌ای را در این زمینه به انجام رساند.

۷۴۰۵/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.