ژاله فرامرزیان عصر شنبه در دیدار با استاندار قم، افزود: علاوه براعتبارات ملی، تشریک مساعی میان دستگاه های مختلف استان به منظور توسعه زیرساخت های ورزشی بسیار ضروری است که باید این موضوع در دستور کار مسئولان استان باشد.

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای توسعه ورزش بانوان گفت: تعداد طرح های ورزشی موجود در  کشور زیاد و منابع محدود است که باید از منابع استانی برای توسعه زیرساخت های ورزشی قم استفاده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: اهمیت توسعه ورزشی به دلیل نقش ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی باید به درستی درک و در این زمینه برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

فرامرزی با تاکید برضرورت استفاده مناسب از منابع موجود گفت: یک هزار میلیاد ریال در پایان سال ۹۷ به استان ها تزریق شد که تخصیص این اعتبار نیاز به پیگیری استان ها بود که متاسفانه  قم به خوبی دراین زمینه عمل نکرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه سهم قم از اعتبارات فصل پنج بسیار ناچیز است ادامه داد: مبالغی که از اعتبارات فصل پنج به استان اختصاص می دهیم دهها برابر است که انتظار داریم سهم تخصیصی ورزش قم از این اعتبارات افزایش یابد.

وی بیکاری را موضوعی اولویت دار جوانان دانست و بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده برای حمایت از واحدهای فعال در حوزه اشتغال در تلاش هستیم تا معضل استغال جوانان کاهش یابد.

فرامرزی، گفت: منابع ساماندهی آسیب های اجتماعی قابل توجه است که انتظار داریم از این اعتبارات برای توسعه زیر ساخت های ورزش روستایی استفاده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: حمایت از توسعه فعالیت خانه های جوان، استفاده از تجربیات موفق استان های مختلف و همچنین حمایت از سازمان های مردم نهاد از جمله اولویت های مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان است.

دیدار با استاندار قم، حضور در نشست شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان، بازدید از مجموعه ورزشی ۴۵۰۰ نفره پردیسان و همچنین افتاح ۳ طرح ورزشی از جمله برنامه های ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در قم است.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.