سید داوود حاجی حسینی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ بیان کرد: این طرح‌ها بااعتباری بیش از ۶۳ میلیارد ریال به‌منظور خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به مردم بخش مرکزی استان،‌ افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: طرح‌های یادشده با همکاری دهیاری‌ها،‌ شورای اسلامی روستاها،‌ شورای اسلامی بخش و مجموعه بخشداری در هفته دولت سال جاری در اختیار مردم منطقه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه توسعه پایدار بخش بیش از گذشته فراهم خواهد شد و امکانات زیرساختی موردنیاز ساکنان بخش ارتقا خواهد یافت.

حاجی حسینی گفت:‌ این طرح‌ها در مناطق مختلف بخش و در عرصه‌های متنوع است و مردم به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم از مزایای آن بهره می برند.

وی افزود:‌ روند توسعه بخش مرکزی قم تا رسیدن این منطقه به جایگاه اصلی خود،‌ متوقف نمی‌شود و افتتاح طرح‌های عمرانی محدود به هفته دولت نخواهند ماند.

وی ادامه داد: برای آبادانی هرچه بیشتر بخش مرکزی آماده همکاری با سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به فعالیت اقتصادی در این منطقه هستیم و به همین منظور بسته‌های حمایتی مناسبی تدوین‌شده است.

استان قم دارای یک شهرستان به همین نام و پنج بخش مرکزی، جعفریه، سلفچگان، کهک و خلجستان است؛ بخش مرکزی قم با بیش از هفت هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع دارای ۲ دهستان قنوات و قمرود است که جمعیتی حدود ۳۵ هزار تن دارد.

دوم تا هشتم شهریور همزمان با سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت نامگذاری شده است.

۷۴۰۵/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.