دبیر یازدهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور گفت: به دلیل اهمیت موضوع خانواده و تاکیدات مقام معظم رهبری در این خصوص، یازدهمین همایش هیأت‌های محوری کشور، با موضوع هیأت و خانواده برگزار شد.
به گزارش ایسنا منطقه قم، به نقل از روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر، محمدحسین طاهری صبح امروز در افتتاحیه یازدهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور که در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، عنوان کرد: تا کنون ده همایش برگزار شد و مسائل متعددی توسط 200استاد حوزه و دانشگاه مطرح شده است.
وی افزود: همایش‌های ابتدایی به موضوعات کلان و کلی پرداخته شد و پس از تبیین موضوعات کلان، از همایش نهم، موضوعات تخصصی شد که بر همین اساس همایش یازدهم با موضوع هیأت و خانواده برگزار شد.
دبیر همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور بیان کرد: مقام معظم رهبری بر حفظ خانواده در برابر برنامه‌های دشمن تاکید کردند و حفظ انقلاب اسلامی را منوط به حفظ خانواده دانستند و از همین جهت این همایش سیاسی ترین همایش محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: برخی افراد و مسئولین با اجرای برنامه‌های غربی در حوزه خانواده خیانت‌های صورت گرفته است و هیأت‌ها می‌توانند در حوزه عملیاتی خانواده اقدامات مناسبی انجام دهند و این همایش در جهت ارتقا بینش مدیران هیئات نسبت به موضوع خانواده است و دیگر وجود هیئت برادران معنی ندارد و باید هیئات جامع تر عمل کنند.
طاهری تصریح کرد: موضوع خانواده بسیار مهم است و در این همایش که برای اولین بار بانوان نیز حضور دارند، روش‌های عملیاتی هیآت مذهبی در حوزه خانواده را مطرح کنند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.