محمدرضا گروسی روز چهارشنبه  که به همراه استاندار قم درنشست صمیمیی با خبرنگاران  ایرنا حضور یافته بود،  ضمن تبریک روز خبرنگار افزود: تعامل مدیران استان با اصحاب رسانه برای حل مشکلات مردم همواره مورد تأکید استاندار محترم است و این مساله در ارزیابی عملکرد مدیران موردتوجه قرار می‌گیرد.

وی با تقدیر از تلاش‌های خبرگزاری جمهوری اسلامی برای پوشش رویدادهای خبری استان،‌ بیان کرد: ایرنا،‌ به‌عنوان عنصری مهم در انعکاس اقدامات مسئولان استان برای حل مشکلات مردم تلاش و گزارش‌های خبری کارآمدی را منتشر می‌کند.

وی ادامه داد:‌ روز خبرنگار بهترین فرصت برای تجلیل از زحمات اصحاب رسانه استان است که با توجه به موقعیت حساس قم،‌ رویدادهای خبری آن را به‌صورت شبانه‌روزی پوشش می‌دهند و در رسانه‌های مختلف برای اطلاع مردم منتشر می‌کنند.

۳ درصد رسانه‌های دارای مجوز کشور متعلق به استان قم است. از ۴۲ خبرگزاری کشور، بیش از ۱۵ خبرگزاری در قم دارای نمایندگی است، ضمن اینکه از ۱۷۲ روزنامه دارای مجوز برای توزیع سراسر، حدود ۱۰ روزنامه سراسر در قم دارای دفتر نمایندگی هست.

شهید محمود صارمی خبرنگار و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در افغانستان بود که در ۱۷ مردادماه سال ۷۷ در جریان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزار شریف به دست طالبان به شهادت رسید و این روز در تقویم رسمی کشور به‌عنوان «روز خبرنگار» نام گرفت.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.