تولیت آستانه مقدس حضرت معصومه(س) گفت: ارتقای فرهنگ عمومی قم مورد اهتمام مردم و مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم در ساختمان اداری آستانه حضرت معصومه(س) عنوان کرد: باید چهره فرهنگی قم به خوبی حفظ شود و دلسوزان توجه ویژه ای نسبت به این مساله داشته باشند.
تولیت آستانه مقدس حضرت معصومه(س) با تاکید بر اینکه ارتقای فرهنگ عمومی قم باید مورد اهتمام مردم و مسئولان باشد؛ گفت: چهره فرهنگی قم در بسیاری از قضاوت ها تاثیر گذار است در این خصوص همه باید دغدغه لازم را داشته باشند و برای آن برنامه ریزی کنند.
در ادامه این جلسه، حجت الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه (س) با گرامیداشت دهه کرامت بیان کرد: آستان مقدس در نشر معارف اهل بیت(ع) رسالت مهمی را بر عهده دارد در این راستا برنامه هایی را در دهه کرامت اجرایی می کند.
احمدی افزود: برپایی نمایشگاه بهشت بانو و رونمایی از کتابخانه دیجیتالی حضرت معصومه (س) و راه اندازی سامانه آموزش مجازی قرآن و حدیث و طرح چهلچراغ از جمله برنامه های این دهه است.
وی اظهار کرد: برپایی کلاس های قرآنی در مساجد و تجلیل از 81 نفر حافظ کل قرآن کریم که از دهه کرامت سال قبل تاکنون به حفظ قرآن پرداختند از دیگر برنامه های دهه کرامت است.
معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد:از دیگر برنامه های مهم این دهه برگزاری همایش دختران آفتاب برای نخستین بار در سطح کشور است.
وی گفت: همزمان با شب میلاد حضرت معصومه(س) 200 خطبه عقد در حرم مطهر جاری و جشن های متعددی در این ایام برگزار شد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.