تولیت حرم بانوی کرامت گفت: وظیفه سنگین خادمان حرم مطهر این است که کارهای خود را نباید فقط به امور دینی و فرهنگی محدود کنند بلکه فعالیت این خادمان باید در عرصه‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی برای عموم مردم دنبال شود چراکه این کارها نیز نوعی عبادت خداوند متعال است.
به گزارش ایسنا منطقه قم، به نقل از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سعیدی  امروز در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های اشتغال‌زایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) طی سخنانی اظهار کرد: افرادی که به ولایت اهل‌بیت(ع) اعتقاد دارند کارها و برنامه‌های خود را با مقدسات گره می‌زنند، در دنیا افراد مختلفی هستند که فعالیت دارند و تلاش می‌کنند اما نسبت به کارهای خود نگاه مقدسی ندارند درحالی‌که نگاه مؤمنان به فعالیت‌ها نگاهی عبادی و در راستای توجه به راه و رسم و عبودیت خداوند متعال است.
امام‌جمعه قم اضافه کرد: همانطور که مخالفت با دشمنان و جبهه‌گیری با دشمنان به‌عنوان یک عبادت محسوب می‌شود یاری رساندن به اهل‌بیت(ع) و ترویج آموزه‌های این خاندان نیز کاری عبادی است.
آیت‌الله سعیدی ادامه داد: برخی آسیب‌ها را نمی‌بینند و به گمان خودشان می‌خواهند با همه ارتباط داشته باشند و بدون نگاه به خواست خداوند متعال کار می‌کنند درحالی‌که زاهدان واقعی افرادی هستند که برای خداوند متعال کار و تلاش خود را دنبال می‌کنند
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: در طول تاریخ توسط اهل‌بیت(ع) عناوینی به شهر مقدس قم داده شده است که برخی افراد می‌خواهند این عناوین را از قم بگیرند.
آیت‌الله سعیدی تاکید کرد: باید ظرفیت‌های قم را به‌عنوان حرم اهل‌بیت(ع) مورد توجه قرار داده و در عرصه‌های مختلف از جمله اشتغال‌زایی و اقتصادی از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: وظیفه سنگین خادمان حرم بانوی کرامت این است که کارهای خود را نباید فقط به امور دینی و فرهنگی محدود کنند بلکه فعالیت این خادمان باید در عرصه‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی برای عموم مردم دنبال شود چراکه این کارها نیز نوعی عبادت خداوند متعال است.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.