در پی وقوع سیل اخیر در شهر شیراز و جان باختن جمعی از هموطنان، پنجشنبه ۸ فروردین در استان فارس عزای عمومی اعلام شد.

به گزارش ایلنا، در پی وقوع سیل اخیر در شهر شیراز و جان باختن جمعی از هموطنان در پیامی از سوی استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) پنجشنبه ۸ فروردین در استان فارس عزای عمومی اعلام شد.

در این پیام آمده است: مردم شریف و ولایتمدار استان فارس؛

بروز حادثه تاسف آور و دلخراش سیل اخیر در دروازه قرآن شیراز و کشته و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیز موجب تأسف و تأثر اینجانبان، علما، اعلام، مسئولین و قاطبه مردم استان فارس گردید. صبر بر چنین مسائلی گرچه سخت و جانکاه است، ولی به شهادت حضرت باری تعالی زمینه صبر بر تلخی مصیبت را هموار می‌سازد. ضمن آرزوی توفیق و سلامت برای تمامی مصدومان این حادثه و درخواست غفران و رحمت الهی برای جانباختگان این ضایعه مولمه به‌منظور ابراز همدردی با این عزیزان فردا پنجشنبه هشتم فروردین به عنوان عزای عمومی در استان فارس اعلام نموده و مجلس بزرگداشتی همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم علیه السلام شاهچراغ منعقد می‌گردد.

از عموم مردم به منظور تسلی خاطر بازماندگان و مغفرت الهی برای مرحومان این دعوت به عمل می‌آید، مزید توفیقات همگان را از درگاه حضرت باری تعالی مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.